Marketingová persona je detailní popis fiktivní osoby, která by mohla být vaším typickým zákazníkem. Persony…
Případová studie: redesign českého a slovenského e-shopu s optikou
E-shop Dalekohlady.sk se rozhodl pro modernizaci svých stránek a poprosil Včeliště o pomoc. Pustili jsme se tedy do redesignu – ovšem ne jednoho, ale hned několika internetových obchodů, které klient provozoval. Jak jsme se s touto výzvou popasovali?
Co bylo naším úkolem?
Klient provozoval několik e-shopů v ČR i na Slovensku. Obchody nabízely totožný sortiment, nacházely se však na různých doménách i různých e-shopových systémech. Naším úkolem bylo stávající e-shopy nejen zatraktivnit, ale především:
- všechny projekty sjednotit a zpřehlednit,
- navrhnout univerzální design,
- připravit půdu pro obsahový marketing
- a zjednodušit zákazníkům výběr produktů i orientaci na stránce.
Kudy vedla cesta k modernímu a přehlednému e-shopu?
O tom, jak jsme postupovali – od analýzy klíčových slov přes návrh webu pomocí drátěných modelů až po finální spuštění e-shopu – si nyní můžete přečíst v naší podrobné případové studii. Prohlédněte si v ní také, jak vypadala homepage a podstránky e-shopu původně a jak po zásahu profesionálního včelištího týmu.
Jak probíhal redesign e-shopu krok po kroku?
Jak jsme při modernizaci stránek postupovali, jaké změny jsme navrhli a jaké jsou první výsledky nového e-shopu? To vše jsme popsali v naší případové studii.
0 komentářů k zobrazení