Logo Včeliště
DomůBlogObsahový marketingShrnutí - 15 říjnových článků na blogu Včeliště
Poznámkový blok s nápisem Content Marketing na stole s klávesnicí a mobilním telefonem.

Shrnutí - 15 říjnových článků na blogu Včeliště

Říjen byl pro nás plodný měsíc. Na blogu Včeliště jsme publikovali 15 článků (a jeden inzerát). Představili jsme vám naši novou infografiku, Josef Řezníček pro vás natočil další video SEO audit a vydali jsme novou e-knihu, která podrobně popisuje obsahový marketing.

Na blogu jsme začali prezentovat případové studie a rozjeli jsme nový seriál o e-mail marketingu. Prostě jsme v říjnu kromě práce pro naše klienty měli opravdu napilno. A vy máte teď jedinečnou příležitost si prohlédnout měsíční souhrn našich činností a přečíst si články, které vám mohli uniknout.

1) Milujeme infografiky aneb 5 nejzajímavějších infografik měsíce

Zaregistrovali jste, že jsme spustili dva nové projekty, které se zabývají infografikami? Pokud ne, rádi bychom vám tímto článkem naše projekty představili. Myslím, že určitě stojí za sledování. Pravidelně na nich publikujeme nové zajímavé infografiky z českého i zahraničních prostředí. Výběr infografik pro vás zajišťuje naše kolegyně Tereza.

2) Kde hledají copywriteři inspiraci?

Druhý říjnový článek si vzala na starosti naše pilná copywriterka Vendula. Podle počtu liků se vám líbil. Dozvíte se v něm, kde hledají copywriteři inspiraci. Třeba vám článek pomůže i s vaší inspirací...Určitě zajímavé čtení pro všechny psavce.

3) Jaké předpoklady musí splňovat dobrý copywriter?

Třetí článek pro vás také připravila Vendula. Tentokrát se zamýšlela, jaké předpoklady by měl mít dobrý copywriter. Víte to? Rozhodně byste měli, pokud nějakého takového sháníte.

4) Infografika - "Nejaktivnější české weby o internetovém marketingu v číslech II."

Druhá naše infografika, ve které jsme zanalyzovali české blogy o internetovém marketingu, měla velký úspěch. Jestli jste na ni ještě nenarazili, prohlédněte si ji zde.

Infografika Včeliště - nejaktivnější české blogy o internetovém marketingu II.

5) Případová studie - jak pomohl obsahový marketing ShorTel Sky

První článek, ve kterém jsme prezentovali zajímavý příklad případové studie týkající se obsahového marketingu. Rozhodli jsme se, že je načase jasně prokázat, jak obsahový marketing skvěle funguje.

6) VolnéDomény.cz: Pomocník při hledání volné domény

Jeden z našich dalších nových projektů je web VolnéDomény.cz. V našem šestém článku jsme vám projekt představili a popsali vám, jakým způsobem funguje.

VolnéDomény.cz

7) 9 tipů na zajímavé e-booky o internetovém marketingu a podnikání na internetu

Sedmý říjnový článek měl nebývalý úspěch na všech sociálních sítích. Prohledali jsme pro vás internet a našli 9 zajímavých a méně známých e-booků o internetovém marketingu a podnikání na internetu.

8) Proč je e-mail marketing důležitou součástí obsahové strategie

V osmém článku jsem napsal pojednání o tom, proč si myslím, že e-mail marketing je důležitou součástí obsahové strategie. Tímto článkem pro náš blog začíná zásadní změna. Začínáme psát sérii článků o e-mail marketingu.

9) Stáhněte si zdarma náš nový e-book - 220 stran a o obsahovém marketingu

Koncem října jsme zveřejnili náš e-book o obsahovém marketingu. Stáhli jste si ho zdarma?

10) Případová studie - jak pomohl obsahový marketing Aternity

Další z případových studií, ve které popisujeme různé úspěchy firem, které se rozhodly pro obsahový marketing.

11) Rozhovor s českým odborníkem na copywriting Janem Ambrožem

V jedenáctém říjnovém článku naleznete jeden z rozhovorů z naší knížky o obsahovém marketingu.

12) SEO audit stránek hodinkytimex.cz

Pamatujete si na minulý SEO audit? Měl celkem úspěch. Proto se Josef rozhodl natočit jeho pokračovánítentokrát si vzal pod lupu stránky hodinkytimex.cz.

13) Typy marketingových e-mailů

Abyste byli schopni dělat e-mail marketing opravdu dobře a efektivně, měli byste znát všechny typy marketingových e-mailů. Znáte je?

14) Kde získávají začínající copywriteři zkušenosti

Další článek "z pera" copywriterky Venduly. Ve čtrnáctém článků píše o tom, jak mohou začínající copywriteři nabýt nové zkušenosti.

15) Případová studie - Ascentor

Poslední říjnový článek je opět případová studie. Tentokrát popisuje firmu Ascentor.

Shrnutí

Líbí se vám články, které vycházejí na Včelišti? Budeme rádi, když nám napíšete do komentářů a budete nás sledovat na sociálních sítích. Těšte se na listopadovou nálož obsahu!

Konzultant Včeliště se zaměřením na obsahové strategie, copywriting a SEO. Spoluautor první knihy o obsahovém marketingu v ČR.

Aby vám už neutekla žádná marketingová novinka

Přihlaste se k odběru aktualit a užitečných rad a tipů z online marketingu od specialistů ze Včeliště.
Newsletter

Další příspěvky

Tablet s e-mailovou schránkou a upozorněním na nové zprávy
25. 11. 2025
Umělá inteligence nám v e-mailingu dokáže hodně usnadnit práci, zároveň nám však trochu hází […]
Přečíst článek
Notebook na stole s ikonami e-mailů, šálek kávy a smartphone, symbolizující e-mail marketing.
18. 11. 2025
SmartEmailing patří spolu s Ecomailem mezi nejznámější a nejpoužívanější české nástroje pro e-mail marketing. Oba […]
Přečíst článek
Laptop s grafickým zobrazením PPC kampaně a rukou ukazující na obrazovku.
5. 11. 2025
Lidé, kteří už vaši značku znají, se dají mnohem snadněji přesvědčit k nákupu či jiné […]
Přečíst článek

Napište komentář

Vaše e-mailová adresa nebude zveřejněna. Vyžadované informace jsou označeny *

2 komentáře k zobrazení

  1. Dobr ý den,
    mohu se zeptat proč používáte místo obyčejných nadpisů canvas? Přijde mi to trochu extrémí. HTML5 mám také rád, ale toto si nemyslím, že je na místě.

    Kdyby ty nadpisy byly alespoň nějaké třeba hezké, okrasné. Jsou ale doslova ošklivé a rozmazané. Normální písmo je ostřejší nehledě těch stovek znaků v kódu kvůli pár slovům v nadpisu.

    Vcelku extrémismus. Jsem v šoku... 🙂