Říjen byl pro nás plodný měsíc. Na blogu Včeliště jsme publikovali 15 článků (a jeden inzerát). Představili jsme vám naši novou infografiku, Josef Řezníček pro vás natočil další video "[slovnik slovo="Search Engine Optimization (SEO, optimalizace pro vyhledávače)"]SEO[/slovnik] audit" a vydali jsme novou e-knihu, která podrobně popisuje obsahový marketing.
Na blogu jsme začali prezentovat případové studie a rozjeli jsme nový seriál o [slovnik slovo="E-mail marketing"]e-mail marketingu[/slovnik]. Prostě jsme v říjnu kromě práce pro naše klienty měli opravdu napilno. A vy máte teď jedinečnou příležitost si prohlédnout měsíční souhrn našich činností a přečíst si články, které vám mohli uniknout.
Zaregistrovali jste, že jsme spustili dva nové projekty, které se zabývají infografikami? Pokud ne, rádi bychom vám tímto článkem naše projekty představili. Myslím, že určitě stojí za sledování. Pravidelně na nich publikujeme nové zajímavé infografiky z českého i zahraničních prostředí. Výběr infografik pro vás zajišťuje naše kolegyně Tereza.
Druhý říjnový článek si vzala na starosti naše pilná [slovnik slovo="Copywriting (CW)"]copywriterka[/slovnik] Vendula. Podle počtu liků se vám líbil. Dozvíte se v něm, kde hledají copywriteři inspiraci. Třeba vám článek pomůže i s vaší inspirací...Určitě zajímavé čtení pro všechny psavce.
Třetí článek pro vás také připravila Vendula. Tentokrát se zamýšlela, jaké předpoklady by měl mít dobrý copywriter. Víte to? Rozhodně byste měli, pokud nějakého takového sháníte.
Druhá naše infografika, ve které jsme zanalyzovali české blogy o internetovém marketingu, měla velký úspěch. Jestli jste na ni ještě nenarazili, prohlédněte si ji zde.
První článek, ve kterém jsme prezentovali zajímavý příklad případové studie týkající se obsahového marketingu. Rozhodli jsme se, že je načase jasně prokázat, jak obsahový marketing skvěle funguje.
Jeden z našich dalších nových projektů je web VolnéDomény.cz. V našem šestém článku jsme vám projekt představili a popsali vám, jakým způsobem funguje.
Sedmý říjnový článek měl nebývalý úspěch na všech [slovnik slovo="Sociální sítě"]sociálních sítích[/slovnik]. Prohledali jsme pro vás internet a našli 9 zajímavých a méně známých e-booků o internetovém marketingu a podnikání na internetu.
V osmém článku jsem napsal pojednání o tom, proč si myslím, že e-mail marketing je důležitou součástí obsahové strategie. Tímto článkem pro náš blog začíná zásadní změna. Začínáme psát sérii článků o e-mail marketingu.
Koncem října jsme zveřejnili náš e-book o obsahovém marketingu. Stáhli jste si ho zdarma?
Další z případových studií, ve které popisujeme různé úspěchy firem, které se rozhodly pro obsahový marketing.
V jedenáctém říjnovém článku naleznete jeden z rozhovorů z naší knížky o obsahovém marketingu.
Pamatujete si na minulý SEO audit? Měl celkem úspěch. Proto se Josef rozhodl natočit jeho pokračování a tentokrát si vzal pod lupu stránky hodinkytimex.cz.
Abyste byli schopni dělat e-mail marketing opravdu dobře a efektivně, měli byste znát všechny typy marketingových e-mailů. Znáte je?
Další článek "z pera" copywriterky Venduly. Ve čtrnáctém článků píše o tom, jak mohou začínající copywriteři nabýt nové zkušenosti.
Poslední říjnový článek je opět případová studie. Tentokrát popisuje firmu Ascentor.
Líbí se vám články, které vycházejí na Včelišti? Budeme rádi, když nám napíšete do komentářů a budete nás sledovat na sociálních sítích. Těšte se na listopadovou nálož obsahu!
2 komentáře k zobrazení
Dobr ý den,
mohu se zeptat proč používáte místo obyčejných nadpisů canvas? Přijde mi to trochu extrémí. HTML5 mám také rád, ale toto si nemyslím, že je na místě.
Kdyby ty nadpisy byly alespoň nějaké třeba hezké, okrasné. Jsou ale doslova ošklivé a rozmazané. Normální písmo je ostřejší nehledě těch stovek znaků v kódu kvůli pár slovům v nadpisu.
Vcelku extrémismus. Jsem v šoku... 🙂
Pilda: Ani my nemáme všechno ideální.