skip to Main Content
Jan Houdek

Kafe a marketing s Janem Houdkem – Včeliště podcast 61

Únorové Kafe a marketing bylo nejen o marketingu, ale tentokrát i o té kávě. Naše pozvání přijal Jan Houdek, stratég, marketér a majitel společnosti Dokonalá káva, která cílí na milovníky domácí přípravy espressa. Honza nás seznámil s e-shopem, představil vlastní značku kávy a nechal nás nahlédnout pod pokličku marketingového mixu, na který v Dokonalé kávě sázejí.

Přečíst celý článek
Jak vytvářet poutavé a funkční titulky

Jak vytvářet poutavé a funkční titulky

Významným krokem v procesu tvorby z hlediska SEO úspěšné stránky je použití poutavých a funkčních titulků. Nastavení správných titulků přímo ovlivňuje organickou návštěvnost proudící z vyhledávačů. Neměli byste proto tento krok podcenit. Abyste vymýšleli kvalitní a poutavé titulky, potřebujete znalosti z několika oblastí internetového marketingu. Kromě základů SEO se vám určitě bude hodit i pár postřehů ze světa copywritingu. Rád bych tímto článkem poukázal na často přehlížený význam titulku a utvrdil vás v tom, že tvorba poutavých titulků není náročná a ani nudná činnost.

Přečíst celý článek

Kafe a marketing s Lucií Petrákovou – Včeliště podcast 60

Hostem prvního letošního Kafe a marketingu byla Lucie Petráková, marketingová ředitelka Železné koule. Lucie nám představila projekt této unikátní online i offline tělocvičny a pobavili jsme se také o cílových skupinách nebo zapojení crowdfundingové kampaně na Hithitu, ve které se podařilo vybrat téměř sedm milionů korun.

Přečíst celý článek
Back To Top