skip to Main Content
Záznam Kafe A Marketingu S Danielem Višňákem.

Kafe a marketing s Danielem Višňákem – Včeliště podcast 42

První poprázdninové Kafe a marketing je za námi. Na čestné místo na gauči se tentokrát usadil Daniel Višňák, který stojí za projektem eshoprestart.cz. V něm pomáhá různým e-shopům při cestě k úspěchu. Jeho hlavním mottem je, že musíte věci dělat jinak než ostatní. A i tom se rozpovídal ve Standard Cafe na Praze 1. Jak probudit v návštěvnících e-shopu emoce? Jak se odlišit od ostatních e-shopů? To se dozvíte ve videu nebo i audiozáznamu.

Přečíst celý článek
Jak Pravidelně Vyhodnocovat Výsledky.

Proč pravidelně vyhodnocovat a tipy, jak na to

Report je procesem, ve kterém měříte pokroky, dokazuje hodnotu vložené práce a zároveň identifikujete kroky, které mohou vést ke zlepšení marketingového výkonu a k dosažení stanovených cílů. Je nedílnou součástí marketingových aktivit, a i přesto k němu některé agentury, freelanceři a klienti zaujímají zcela netečný postoj. Právě díky reportingu ale budete mít jasný přehled o tom, zda investujete peníze správně a jestli váš marketing funguje.

Přečíst celý článek
Kdy Je Dobré Obrátit Se Na Marketingovou Agenturu?

5 situací, kdy se obrátit na marketingovou agenturu

Stojí vaše podnikání na mrtvém bodě nebo vaše výsledky nevypadají tak, jak jste si je před nějakou dobou představovali a naplánovali? Pak by to možná chtělo věnovat více pozornosti vašemu marketingu. V dnešní době jde ruku v ruce marketingový svět s online světem, i když pravdou je, že není neobvyklé, že firma v onlinu nepůsobí. My vám to ale doporučujeme. 

Přečíst celý článek
Pravidla Zpětné Vazby.

Zpětná vazba je (nejen) v online marketingu k nezaplacení. Jak na ni?

„Není to úplně ono.“ nebo „Představoval jsem si to jinak, ale konkrétní příklad nemám.“ Už jste někdy slyšeli tyto odpovědi? Nebo se v nich dokonce vidíte? Pokud spolupracujete s agenturou nebo freelancerem, je poskytnutí zpětné vazby nezbytností pro úspěšnou spolupráci. Mluvíme však o konstruktivních připomínkách či návrzích, ne o výrocích, které jsme zmínili hned v úvodu. Pokračujte ve čtení a dozvíte se, proč se kvalitní zpětné vazbě rozhodně nevyhýbat, jaké jsou její zásady a konkrétní příklady, jak na ni.

Přečíst celý článek
Back To Top

Na těchto stránkách užíváme cookies. Proti jejich sběru na základě oprávněného zájmu se můžete odvolat na info@vceliste.cz, nebo budeme rádi, když nám jejich užívání odsouhlasíte. Více informací

The cookie settings on this website are set to "allow cookies" to give you the best browsing experience possible. If you continue to use this website without changing your cookie settings or you click "Accept" below then you are consenting to this.

Close