skip to Main Content
Jak na influencer marketing

Vše, co potřebujete vědět o influencer marketingu

Jejich revírem jsou sociální sítě. Jejich tempo přidávání příspěvků je vražedné a jejich nepřítelem je tak maximálně algoritmus. O kom je řeč? O influencerech. Ústředních postavách takzvaného influencer marketingu, který vaší značce může na sociálních sítích zařídit úspěch. Přečtěte si, jak může spolupráce s influencery podpořit vaše podnikání, na kolik vás influencer marketing vyjde i jak ho vyhodnocovat.
Přečíst celý článek

Vytvářejte příspěvky na sociální sítě jako profesionál

Ne nadarmo se říká, že obsah je král. S jeho pomocí můžete snadno vládnout sociálním sítím. Není na tom nic složitého. Stačí jen umět vytvářet poutavé příspěvky – s tím vám rádi pomůžeme. Pravidla a formáty se napříč sociálními sítěmi sice různí, ale některé zásady platí pro všechny. Zaměříme se proto jak na obecné rady, tak i specifika vybraných platforem.

Přečíst celý článek
Ondřej Karanský

Kafe a marketing s Ondřejem Karanským o obsahovém marketingu ve světě financí a investic

V září za námi na kafe přišel marketingový ředitel úspěšné investiční platformy Portu.cz, které se daří získávat nové klienty zejména díky obsahovému marketingu. Ondřej Karanský uvedl, že obsah byl od začátku hlavním komunikačním kanálem Portu, a potvrdil tak naši tezi, že obsah je král. A že funguje i v tak citlivém oboru, jako jsou finance a investice.
Přečíst celý článek
Jak funguje algoritmus Facebooku

Jak funguje algoritmus Facebooku a Instagramu

Lámete si hlavu nad tím, proč se vaše facebookové nebo instagramové příspěvky dostanou jen k malému zlomku vašich sledujících? Pravidla jejich zobrazování určuje algoritmus – a ten je čím dál nemilosrdnější. Především pak k firemním účtům. Zjistěte proto, jak algoritmus funguje, tvořte příspěvky podle jeho pravidel a uvidíte, že úspěch na sebe nenechá dlouho čekat. Vše potřebné se k tomu dozvíte na následujících řádcích.

Přečíst celý článek
Back To Top